Utorak, 22 Ožujak 2016 10:51

Glazbeno scenski prikaz: "Poklon mome gradu"

Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)

MLADI KROZ GLAZBENO SCENSKI PRIKAZ ZA DAN GRADA PAKRACA -

PAKRAC - Najmlađi stanovnici Pakraca i osnovnoškolci, pokazali su 18. ožujka u gradskoj-sportskoj dvorani u Pakracu svoju glumačku, plesnu i glazbenu nadarenost na tradicionalnoj glazbeno-scenskoj priredbi „Poklon mome gradu“ povodom Dana grada Pakraca te na najljepši mogući način uputili DSC 2616čestitke svojim roditeljima, učiteljima i mentorima te ostalim sugrađanima povodom 760. obljetnice prvog pisanog spomena grada Pakraca. Nastupila je dječja glumačka skupina KPD „Sloga“ Pakrac.

Publici se obratila gradonačelnica Pakraca Anamarija Blažević čestitala je Dan grada te učenicima osnovne i srednje škole s područja Pakraca te njihovim mentorima uručila priznanja i nagradne poklon bonove za uspjehe postignute na natjecanjima tijekom školske godine 2014./2015. Gradonačelnica Blažević je uručila priznanja trima studentima iz prve generacije na dislociranom studiju fizioterapije „Zdravstvenog veleučilišta Zagreb“ u Pakracu Mateji Dašek, Marijanu Vončini i Eli Ogrizek. Za ostvareno prvo mjesto na županijskim natjecanjima priznanje i nagradu su dobili osnovnoškolci: Bruno Pjerabon, Stela Sarić, Leo Svjetličić, Mataj Zandona i Iana Žoldoš. Među srednjoškolcima za iste uspjehe priznanja i nagradu su dobili: Daron Lalić-Duchač, Matea Ereiz, Nina Kliček, Barbara Krejči, Anja Ljevar, Leonarda Pejša, Marija Pierabon, Sara Radić, Anđelka Rosman i Antonio Skalnik. Iz osnovne škole kao mentori učenika nagrađeni su učitelji: Milan Nadaždi, Krešimir Hihlik, DSC 2625Maja Kaurin i Manuela Papić. Nagrađeni mentori učenika iz Srednje škole Pakrac su: Vesna Ančić, Blanka Brkašić, Branko Križan, Davorka Lokner, Dragan Marin, Mira Radanović, Marija Puškarić, Barbara Rožman i Renato Ristić. Na priredbi su nastupali i vrtićevci iz Dječjeg vrtića „Maslačak“ Pakrac, zborovi učenika nižih i viših razreda OŠ „braće Radića“, dječja plesna skupina KPD „Sloga“ Pakrac, plesna skupina nižih razreda OŠ „Braće Radića“, plesna skupina „Dolce“ Pakrac-Lipik, dječja skupina KUD-a „Češka beseda“ iz Prekopakre, mali nindža ratnici iz „Bujin Kan Sheishin Dojo“ Pakrac demonstrirali su istočnjačke ratničke vještine koje su uvježbali s Mariom Tušekom, dječja folklorna skupina KUD-a „Seljačka sloga“ iz Prekopakre te veliki zbor i komorni tamburaški orkestar učenika Osnovne glazbene škole „Pakrac“ sa solisticom Anom Kobetić. Čestitku povodom rođendana grada uputili su i članovi Udruge „Latica“ sa svojim prijateljima iz Klape „Kuparića put“ koji su stigli s otoka Šolte dok ih je na tamburici pratio dirigent komornog tamburaškog orkestra OGŠ „Pakrac“ Tomislav Galić.

Večer je završila koncertom Endia Schroettera.

Tekst/foto: G. Vukić